piątek, 29 października 2010

Dyniowe placuszki z cynamonem





A było to tak. Kilka dni temu tata przywózł mi połowę pięknej, ogromnej, pomarańczowej dyni. Trzeba było ją jakoś "zagospodarować". Z części zrobiłam kilka słoiczków konfitury z cynamonem (http://sisters4cooking.blogspot.com/2010/09/konfitura-z-dyni-z-cynamonem.html), część pokroiłam w kostkę i zamroziłam, a z reszty przygotowałam pulpę, którą będę mogła wykorzystywać do gotowania i pieczenia. Troszkę pulpy sobie odlałam i usmazyłam na kolację pyszne placuszki.
Jest to moja propozycja na festiwal dyniowy.



składniki:
  • 1 szkl. pulpy
  • 1/4 łyzeczki cynamonu
  • 1/4 szkl. proszku do pieczenia
  • 1 jajko
  • szczypta soli
  • 4 łyzki mąki
  • 1/4 szkl. mleka

Wszystkie składniki ciasta wymieszać. Smazyć z obu stron na złoto.

2 komentarze:

  1. zaciekawiła mnie i konfitura i placki, smak tych drugich znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. piszę się na nie z zamkniętymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze anonimowe i złośliwe będą usuwane. Jeśli chcesz coś napisać, proszę podpisz się :)